Jak říct pracovníkům svůj názor?

http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch http://www.motivp.com/clanky/hr-fenomen-jmenem-business-brunch Chystáte se na důležitou věc, a to sdělit vašim pracovníkům, jak vidíte jejich práci? Máte toho mnoho na srdci a spoustu novinek a dalších požadavků, ale nevíte, jak profesionálně všechno a hlavně bez ujmy sdělit? hodnocení zaměstnance je důležitou zpětnou vazbou, která by měla fungovat v každé firmě. Nejde o sdělení formou urážek, subjektivních pocitů a negativního postoje, ale o profesionální a objektivní informace ohledně práce vašeho podřízeného. Chvíle je to mnohdy citlivá, a proto i příprava musí být pečlivá. Nesuďte pracovníka podle sympatií, ale podle jeho výkonů.

Z názoru snadno vzniká demotivace

Právě neprofesionálně podávané hodnocení zaměstnance má často za následek to, že pracovník odchází z takového setkání otrávený, demotivovaný a přemýšlí o výpovědi. Pokud s něčím nejste spokojení, je vhodné to sdělovat pracovníkům průběžně a se zájmem o to, abyste mu pomohli. Výčitky a negativita nikomu nepomůže. Pochvala by měla být rovněž součástí každodenní motivace. Firemní vzdělávání v tomto směru zdokonalí vaši komunikaci.